יום שבת, 6 באפריל 2013

אנפורנה - יום 9 - מיסטר בין

לטדאר - פאדי (Letdar - Thorang Phedi)

מי שישן בלטדאר בדרך כלל ממשיך למחרת עד ל- high camp וזה היה גם התכנון המקורי שלנו.
יצאנו לא מוקדם מדי בבוקר ואחרי הליכה די קצרה הגענו ל- base camp.

הנופים בדרך נהיים פחות ירוקים מצד אחד אבל הרבה יותר מרשימים מהצד השני. רואים הרבה פסגות מושלגות והרים אימתניים.
באמצע הדרך יש שלט שמספר על מפולת אבנים ובאמת שומעים מדי פעם רעשים של אבנים מידרדרות.

בפאדי יש 2 בתי מלון ואנחנו נכנסו לתחתון מבינהם. שם פגשנו גם את המרתוניסטיות וגם את האבא והבן.
תוך כדי שאנחנו ממתינים לתפוחי אדמה לארוחת צהריים (החלטנו לגוון הפעם) ולחם טרי מתנהל דיון על האם להמשיך או לא. בסוף הדיון הלא פשוט הוחלט להישאר לישון כאן ולא להסתכן בהפרשי גובה גדולים ולעלות ל- high camp. מכולם רק האבא והבן המשיכו להמשיך לעלות (יום למחרת סיפרו לנו שלא ישנו בכלל ועדיף היה להישאר איתנו :) )
בגלל השעה המאוד מוקדמת החלטתי לטפס קצת במעלה ההר לכיוון ה- high camp כדי לשדרג את הנופים עוד יותר. מאוחר יותר אדריאן הצטרף גם כן.

אחרי שירדנו חזרה למלון גיליתי שיש wi-fi מהיר יחסית במחיר סביר ביותר אז זאת הייתה אפשרות להתקשר הביתה.
מאוחר יותר הצטרפו למלון קבוצה של 5 בנות ישראליות שפגשנו אותם כבר קודם במהלך המסלול. הן סוף סוף לימדו אותנו את המשחק שכולם היו משחקים: shithead. לאחת הבנות - לי-אור היה יום הולדת אז החברות אירגנו לה מסיבה קטנה במלון.
בעל המלון הוא נפאלי נחמד עם ראסטות, בחדר אוכל כל הזמן מתנגנת לה מוזיקה איכותית ובערב גם קיבלנו הופעה חיה קטנה עם גיטרות.
מצוידים בסניקרסים למחר הלכנו לישון מוקדם, כי הוחלט לקום לפני הזריחה כדי לחצות את הפאס עד הצהריים.

* אחת הבנות על אדריאן: "אתה ממש דומה למיסטר בין".